۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۶۳۳۹۳۴
تولیت آستان قدس رضوی:

آمریکا در باتلاق جنایت خود غرق خواهد شد|خون حاج قاسم موجب بیداری ملت است

آمریکا در باتلاق جنایت خود غرق خواهد شد|خون حاج قاسم موجب بیداری ملت است
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که آمریکا حقیرتر از آن است که با ملت ایران درافتد، گفت: آمریکا با انجام این جنایت بزرگ در باتلاق جنایت خود غرق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی یکشنبه شب در مراسم وداع با پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در حرم مطهر رضوی با قدرشناسی از مردم مشهد، عراق و اهواز در تشییع باشکوه پیکر شهدای مقاومت، گفت: از خانواده شهید سلیمانی تشکر می کنیم که به تقاضای مردم ولایت مدار و قدرشناس مشهد پاسخ داده و این فرصت را در اختیار مردم مشهد قرار دادند تا با تشییع پیکر این شهیدان مراتب قدرشناسی خود را از این سرباز بزرگ اسلام و فرزند انقلاب و ایران ابراز کنند.

وی شهادت شهید سلیمانی را موجب سقوط دشمنان اسلام و آمریکا دانست و اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام و رییس جمهور ابله آمریکا این جمعیت میلیونی مردم را ببینید، شما کوچکتر و حقیرتر از این هستید که با ملتی انقلابی، مومن و ایثارگر در بیفتید، با انجام این جنایت بزرگ خود را در باتلاق بزرگی قرار دادید و به زودی در این باتلاقی که خود آفریده اید، غرق می شوید.

حجت الاسلام والمسلمین مروی خون شهدا را موجب بیداری ملت بیان و ابراز کرد: مردم با خون این شهدا به هیجان آمده و همان گونه که امام فرمود:«بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شوند.»، با قطره قطره خون این شهدا روح زندگی و حیات در زندگی مردم دمیده می شود و ما با این شهدا عهد و پیمان بسته تا آخرین نفس راه نورانی این عزیران را ادامه بدهیم.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: یا امام رضا امروز خادم شما و این فرزند بزرگ اسلام با بدن قطعه قطعه شده آمده است، این فرزند را بپذیر و به ما توفیق ادامه راه ایشان پشت سر رهبری را بدهید.

وی تصریح کرد: امام رضا(ع) این توفیق را به مسؤولان، پاسداران، ارتش، بسیج و همه ملت بدهد تا بتوانند انتقام سختی از دشمنان پلید اسلام و انسانیت بگیرند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات